Review: Deodry deostick TBS

Jarenlang heb ik anti-transparant deosprays gebruikt waar ik altijd zeer tevreden over ben, maar wetende dat deze agressieve deosprays je oksels niet liefhebben heeft mij er toch toe gezet de deo-dry stick van The Body Shop uit te proberen. Maar wat vind ik er nu van?


Allereerst wat algemene informatie over het product, op de verpakking staat dat deze deodorant geen alluminium zouten bevatten, een dry-effect heeft, 24 uurs bescherming geeft, bijna geen witte strepen achterlaat, vriendelijk is voor de huid, parabeen vrij is en dat het niet te gebruiken is voor een beschadigde huid.
Deze deodorant is er in drie neutrale geuren in de vorm van een stick en kost vijf euro bij The Body Shop, wat ik normaal duur vind voor een deodorant. Maar aangezien deze deostick veel langer meegaat dan een deospray vindt ik de prijs wel meevallen.

De stick werkt heel erg fijn, even draaien aan de onderkant en dan komt de deodorant naar boven. Deo- sticks of rollers zijn wel minder hygiënisch dan deosprays maar meestal wel beter voor je huid.


Mijn bevindingen over deze deostick van TBS is dat het subtiel en fris ruikt, het droogt snel in de huid, geeft amper witte strepen af (alleen als je er teveel van gebruikt), en houdt mijn zweetoksels in bedwang. Het is niet zo dat je helemaal niet meer zweet bij het gebruik van deze deodorant, maar je zweet in ieder geval niet meer overmatig en af en toe een zweetplekje heeft iedereen weleens. Deze deostick is zacht voor mijn oksels en ik heb dan ook nog geen irritaties of dergelijke gehad onder mijn oksels sindsdien ik deze deodorant gebruik.

Conclusie, een prima deostick, met natuurlijke ingrediënten waarvoor ik gerust € 5 euro wil uitgeven aangezien deze deostick lang meegaat. Ik ga deze deodorant zeker opnieuw kopen, ik heb reeds een tweede gekocht voor als de andere op zou gaan.

Wat is jullie ervaring met deze deodorant stick van TBS?

19 opmerkingen:

  1. Ik zweet best snel en ben nog steeds op zoek naar een wondermiddel, maar of dit dat is?
    Klinkt wel goed, maar ben toch bang dat het mijn oksel niet aankan. :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb precies dezelfde gehad, maar ik krijg er van die plak-oksels van... Niet fijn >_<

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Joan en Charlotte
    Het is zeker geen wondermiddel, maar wel een goed alternatief. Het normaliseert zeg maar mijn zwetende oksels.
    Ik heb wel dat er soms pluisjes van mijn trui aan mijn oksels blijven plakken, maar onzettend plakkerig is het niet.
    De belangrijkste motivatie om voor deze deostick te gaan zijn de natuurlijke ingrediënten en daardoor zachter voor je oksels, minder snel irritaties en toch een beetje een dry effect. Maar helemaal droog blijft het niet door de dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik gebruik al jaren l'Eau de Lancaster, een crème deo en die vind ik heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij klinkt erg fijn! Ik gebruik ook een stick, ik vind het véél fijner en beter werken dan een spray.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. It is widespread thing to encounter some sorts of illnesses within our life, but the factor is it really is uncommon
    to meet the proper treatment as soon as. Go here to instantly download Yeast Infection No More Book What precisely makes Yeast
    Infection No More Book unique is the degree of focus that is given to each and every
    aspect needed to attain permanent escape from candidiasis linked symptoms.
    The most common injury experienced by accident victims is whiplash.
    Yet again, new advances and engineering make these procedures rapid and helpful, and this cuts down on the value tremendously.
    The delivery of Linda Mc - Cartney sausage rolls package
    is usually in frozen form.

    my weblog :: lipocele

    BeantwoordenVerwijderen
  7. In this case, it might be better to start an organic vegetable garden in
    a raised bed. They don't control every bad bug, but it will help you have better success gardening. Grab a few bags of organic potting soil and lean them up against the sunny side of your garage or a brick wall of your home.

    Feel free to surf to my blog post ... centripetal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nіce post. I learn somеthing new and challengіng on blogs I ѕtumbleupοn evегyday.
    It's always interesting to read through content from other writers and use something from other web sites.

    My homepage: losing weight after 50

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I needed to thank you for this excellent read!
    ! I certainly loved every bit of it. I've got you book-marked to check out new things you post…

    Also visit my webpage: green home

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Howdy, I think your web site could possibly be having web
    browser compatibility issues. When I take a look at your blog
    in Safari, it looks fine however, if opening in I.
    E., it has some overlapping issues. I simply wanted to give you a quick heads up!
    Aside from that, fantastic website!

    Also visit my weblog :: organic potting soil

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Next time I read a blog, Hopefully it does not
    disappoint me just as much as this particular
    one. I mean, Yes, it was my choice to read, but I really believed you'd have something interesting to talk about. All I hear is a bunch of moaning about something that you could possibly fix if you were not too busy seeking attention.

    Visit my web blog: the core pilates

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I am really inspired with your writing abilities as
    smartly as with the format to your blog. Is that this a paid subject or did you customize it your self?
    Either way keep up the nice high quality writing,
    it’s uncommon to look a great weblog like this one today.

    .

    Here is my web page :: organic potting soil

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I really lіκе reaԁing a post that
    will mаke men and women thіnk. Also, mаny thanks for ρеrmittіng
    me tо сomment!

    Looκ аt my wеbpage ... losing weight after 50 with pilates

    BeantwoordenVerwijderen
  14. It’s hard to cοme by well-іnformed people on this topic, however,
    you sound liκe you κnoω ωhat you’ге talking about!
    Thаnkѕ

    Αlso visit my wеb site; losing weight after 50 with pilates

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ahaa, its faѕtidiοus conversatіоn on the topіc of this pаragraрh
    here at this webρage, Ӏ have rеаԁ all that, so
    now mе аlso commentіng heге.


    my ѕite ... what does going green mean

    BeantwoordenVerwijderen
  16. I really like ωhat you guys агe up
    tоo. This tyρe of сlever work and coverage!
    Keep up the aweѕomе ωorks guys Ι’ve included уou guyѕ tο
    blogroll.

    My webpage - losing weight after 50

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Vеry gooԁ aгticlе! We ωill be linκing tо this gгeat pοst on οuг wеbsіtе.
    Keep up the greаt wrіting.

    mу hоmeρage ... organic potting soil

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hi theгe! Someone іn mу Fаcebook group shared
    thіs ωebsіtе with us so Ι сame to lоoκ it over.
    I’m
    ԁеfіnitely еnjoying the information.
    I’m book-maгking аnd will be tweeting this to
    my folloωeгs! Superb blοg anԁ great dеsign.



    Ηere is my blοg post; оrganіc pоtting ѕoil
    [teeth-japan.com]

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...