Christmas beauty wishlist

Mijn kerstlijstje heeft de kerstman allang ontvangen, maar voor diegene die nog geen idee hebben wat ze moeten vragen of wat ze moeten kopen hier een inspiratie beauty wishlist!

Allereerst een mooie nagellak, een metallic nagellak in de kleur 226 die allicht te gebruiken is met kerstmis, maar ook zeker leuk voor in de winter of zelfs het voorjaar door de lichte kleur. In deze zelfde lijn heeft dior nog drie andere kleuren metallic lakken. Dus er is keuze! De prijs zal rond de 20 euro liggen bij dit product.
Voor 12 euro koop je dit leuke setje met verschillende mini's shower gel uit de collectie van The Body Shop, erg leuk omdat het er echt uitziet als een cadeautje.

Deze overheerlijke parfum heet "Womanity" van Thierry Mugler. Voor diegene die Thierry Mugler nog niet kennen, ze brengen altijd heel aparte maar o-zo heerlijke geuren uit die wel een beetje prijzig zijn vergeleken met andere merken. Maar goed, deze geur die gewoon naar vrouwelijkheid ruikt staat zeker weten op mijn lijstje genoteerd! Kijk niet op als je voor een fles van 50 ml rond de 70 euro moet betalen want zoals gezegd is hij aan de prijzige kant!



Het Pin-up palette van Too faced hebben we natuurlijk allemaal al kunnen aanschouwen op het blog van Serena. En de kwaliteit is volgens haar dik in orde. Voor 24 euro kun je hem nu bij Sephora op de kop tikken wat ik persoonlijk een koopje vind voor wat je krijgt. Je krijgt namelijk een leuke verpakking (misschien niet praktisch om mee te nemen onderweg maar wel decoratief voor in je kamer), 6 kleuren oogschaduw waarmee je vele verschillende looks kunt maken, een mini eye-primer, een mini oogpotloodje en een mini mascara. Dit pallette ga ik mijzelf denk ik als kerstcadeau geven!
 
TBS brengt voor de kerst altijd mooie cadeausets uit, waaronder deze er een van is. Deze cadeauset van de Spiced Vanilla lijn bestaat uit een shower gel, een lippen balsem, een bodybutter en een body scrub. Al dit moois voor 42 euro is te doen vind ik. 

Welke beautyproducten staat de kerstlijstjes van jullie? En wat vinden jullie van bovenstaande producten?

Geschreven door: Steffie 

5 opmerkingen:

  1. Leuke spulletjes, vooral dat too faced palette :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke spulletjes! maar misschien is het de volgende keer een optie om dingen te doen die wél in mijn budget liggen..
    en dus niet een parfum voor 70 euro (;

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er erg mooi uit, maar de parfum vind ik te duur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ynske"
    Ik heb iets uitgezocht wat allerlei prijsklassen dekt, maar er is natuurlijk zoveel meer mogelijk uiteraard!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...