Bioscooptip: Loft

Het verhaal
"Loft verteld het verhaal van vijf mannen getrouwde mannen die in het diepste geheim een loft delen voor hun buitenechtelijke activiteiten. Dat verloopt zonder problemen tot ze op een ochtend het lijk aantreffen van een jonge vrouw. Geen van de vrienden kent de vrouw, weet waar ze vandaan komt of hoe ze terecht is gekomen in hun loft. Noodgedwongen proberen ze uit te zoeken wat er is gebeurd, maar al snel beginnen de vijf elkaar te wantrouwen en blijken ze wel minder van elkaar te weten dan ze dachten…"


Spreekt het verhaal je niet zo aan? Dan zijn de billen van Barry Atsma de moeite waard om de film evengoed te gaan bekijken.

Wat vind ik er van?
Ik vind het een leuke thriller, met goede acteurs en een goed verhaal. Zoals in meerdere recencies te lezen is, zijn de rechercheurs een beetje cliché. Maar dat vond ik persoonlijk wel meevallen, ik weet tenslotte niet hoe echte rechercheurs te werk gaan.

De film is een thriller met een twist, Jeroen van Koningsbrugge zorgt voor een enkele schaterlach in de bioscoopzaal.

Al met al raad ik jullie deze film zeker aan, en geef ik de film een 7 als cijfer.


Deze film draait momenteel in de bioscopen.

Geschreven door: Steffie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...