Bioscooptip: Saw 3D

De Film
Saw 3D begint zeer belovend in een etalage op een enorm druk plein. Een meisje houdt er twee relaties op na en nu ligt haar leven in handen van haar twee mannen. Zullen zij kiezen voor zichzelf en betekend dit het einde voor het meisje of kiest één van hun voor haar en gaat de strijd aan met de ander?


De achterliggende gedachten van de moorden van Jigsaw zijn het herboren worden, je fouten inzien en na het overleven van de vallen van Jigsaw opnieuw beginnen. Deze achterliggende gedachten staat heel centraal in dit deel.

Een groep van overlevende zoekt steun bij de praatgroep van Bobby Dagen. De gespreksleider Bobby Dagen, verdiend bakken met geld over de rug van de andere slachtoffers en maakt zwaar misbruik van het feit dat hij een val van Jigsaw heeft overleefd. Bobby Dagen zal hier natuurlijk op gepaste wijzen voor worden gestraft en zal zeker achter de gevolgen komen van de leugens, waarmee hij zijn geld verdiend. Niet alleen hij zal hier de gevolgen van ondervinden, maar ook al zijn collega’s en zijn vrouw.

Ook zal er veel terugkomen van de vorige Saw delen. En het is dus wel handig als je de vorige Saw films ook hebt bekeken. Het nieuwe van de film is natuurlijk dat dit deel in 3D is. De film ziet er erg goed uit. Het acteerwerk is voldoende, op een uitzondering na!



Wat vind ik ervan?
De film is zeker vermakelijk en vooral als je de late voorstelling neemt. Ik vond de Saw films op een gegeven moment erg voorspelbaar worden en dacht dat 6 delen wel genoeg waren. Toch heeft dit 7de deel een veel beter verhaal. 
Ja, het blijven gruwelijke moorden, die op hele slimme manieren zijn bedacht, maar het is leuk dat alles wat in de vorige films is gebeurd, wordt meegenomen in dit deel en het is dus erg handig om de vorige delen van Saw te hebben gezien.

Dit laatste deel is in 3D en ondanks dat ik 3D altijd wel erg leuk vind, zijn er weinig scènes, waarin het 3D gevoel echt naar voren komt.

Ik geef deze film een 8 en denk ook zeker dat dit een film is, die je in de bioscoop moet hebben gezien.

Geschreven door: Mar  

4 opmerkingen:

  1. Ik durf de gewone saw films niet eens te kijken... nouja niet in mijn eentje, misch als er een mooi jongen naast me zit om me achter te verstoppen dan wel ^^ maar een 3d versie laat ik maar aan me voorbij gaan... :S

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind SAW echt geweldig.
    Ik heb deze film nog niet in z'n geheel gezien, maar het begin met dien etalage is echt geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgens mij ga ik deze maar bekijken... Want uiteindelijk weet ik dat ik hem toch wel wil zien, zo ging het ook met de vorige Saw-films! ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...