The winner is...

De winactie van de Burt's Bees Lemon Butter Cuticle Cream is afgelopen! Het is namelijk 0:00 uur geweest en dat houdt in dat we de winnares gaan bekendmaken!


Er hebben 34 meiden meegedaan aan deze winactie daaruit heeft random.org een random winnares gekozen. De eerste mail die ik heb ontvangen betreffende deze winactie is nummer 1, de volgende nummer 2, enzovoorts. Tot kort voor tijd kreeg ik nog aanmeldingen. En meiden die deze winactie vermeld hebben op hun eigen weblog kregen een pluspuntje zoals gezegd, dit doormiddel van tweemaal de naam in de winlijst te zetten. 

Maar wie is de gelukkige winnares van deze winactie? 

Lieke mag zich gelukkig prijzen, want zij heeft daadwerkelijk deze prijs gewonnen en ik zal ervoor zorgen dat de prijs zo spoedig mogelijk naar haar toe komt. Lieke, ik ga je nu een e-mail sturen!

Voor iedereen die deze cuticle cream niet gewonnen hebben... je kunt hem kopen voor ongeveer 8 euro bij De Tuinen en bij Sephora. Maar houd vooral de Poederdoos goed in de gaten, niet alleen voor alle leuke artikelen, want voor je het weet staat de volgende winactie alweer voor de deur!

6 opmerkingen:

  1. SUPERVET! Heb je net gemaild.
    Wat leuk leuk leuk leuk leuk :)
    Heb er zin in om het product te proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OEH, kun je hem bij De Tuinen kopen? Dat wist ik helemaal niet! Wij hebben de Tuinen in Hengelo (geen Body Shop, wat ik heel jammer vind want het is zo'n leuke winkel) maar ik ga daar nooit heen want ik vind er nooit iets leuk. Maar ik ga er binnenkort maar eens een kijkje nemen...

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...