Beauty tip van de week: droogshampoo!

Iedereen heeft wel eens even geen tijd om het haar te wassen, denk aan een ochtend verslapen hebben. In zo'n situaties is droogshampoo een ideale uitkomst om een vette kop te voorkomen.




Het is echt super simpel in gebruik, het enige wat je moet doen is het van ongeveer twintig centimeter afstand op je droge haar te spuiten, dit iets langer dan een minuutje laten inwerken en vervolgens borstel je het haar goed door en breng je het in model.

Droogshampoo is te koop bij elke drogist voor slechts enkele luttele euro's. 
Gebruiken jullie weleens droogshampoo en welke is jullie favoriet?

Geschreven door: Steffie

9 opmerkingen:

  1. Leuk! Maar misschien is het een tip om voortaan iets meer tekst erbij te doen, bijvoorbeeld een review. Er staan 5 zinnen in dit artikel, dat is best weinig. Ik vind Poederdoos wel heel leuk, want jullie onderscheiden je echt van de rest. Ik vind het alleen zo jammer dat er zulke kleine artikels zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Puck
    Bedankt voor de tip!
    Momenteel ben ik een beetje aan het inventariseren wat de lezeressen van de poederdoos willen, vaker kleinere artikelen of eenmaals daags een langer artikel. Er zullen binnenkort namelijk wat veranderingen plaats gaan vinden die de site hopelijk nog succesvoller zullen gaan maken. Maar daarvoor nog even geduld.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zit er zelf over te denken om ook droogshampoo te gaan kopen want af en toe heb ik echt geen tijd om mijn haar te wassen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zie dit op zoveel blogs langskomen, maar waar kun je dit nou kopen?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ahaaa! Nou dan is mijn voorkeur een wat groter artikel per dag, want dan heb je meer informatie over een product. Dat heb ik veel liever dan veel verschillende artikelen met niet zo veel info.
    En nog iets: Ik plaats soms wel eens een reactie, maar dan klik ik meteen weg. Ik vergeet dus heel vaak dat je nog een echte 'code' in moet vullen. Dat is ook een beetje onhandig, want zo worden mijn posts soms niet gepost.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooh dat is wel erg handig! Vooral als je de dag ervoor niet zoveel tijd had om het te wassen. Misschien ga ik het ook wel eens proberen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @Charlotte, bij de kruidvat heb je verschillende, waaronder eigen merk, en batiste. Maar Etos en andere drogisterijen hebben het ongetwijfeld ook. Het staat altijd onder het shampoo schap, niet echt in het zicht.

    @Puck, fijn dat je nog even feedback hebt achtergelaten. Die code is om spam te voorkomen, maar misschien dat ik dat dan ook maar moet aanpassen. Bedankt in ieder geval!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...