Beauty shoppen bij Zeeman

Net als Action kun je bij Zeeman ook goed terecht voor het shoppen van beauty producten. Zeeman verkoopt namelijk beauty producten van bekende merken voor een goedkope prijs, dit zijn dan producten die bijvoorbeeld net uit de collectie zijn, of bijvoorbeeld net een scheve stikker op de verpakking hebben. Op deze manier koopt Zeeman goedkoop partijen op en verkoopt deze dan goedkoop in hun winkels. Elke keer hebben ze weer andere partijen. Met name kun je er schampoo, deodorant, douchegel, zonnebrandcrème, wasmiddel en andere producten. 



Laatst liep ik weer eens de zeeman binnen, ik was namelijk op zoek naar een zonnebrandcrème voor mijn gezicht en die kosten normaal gesproken duur. Ik had zoiets van je weet maar nooit, misschien hebben ze het er toevallig wel. 

En ik kocht er uiteindelijk twee dingen, namelijk een zonnebrandcrème voor mijn gezicht (jaja) en een zelfbruiner/bronzer voor mijn gezicht, beide van l'oreal. 

Wat ik er voor betaald heb? Beide producten waren € 3,99 per stuk, terwijl deze producten normaal gesproken tussen de € 10 en € 17 euro kosten. De zonnebrandcrème heb ik trouwens in factor 50 gekocht, deze ga ik gebruiken tijdens de zomer op vakantie.



Kopen jullie weleens beauty producten bij Zeeman?

7 opmerkingen:

  1. Ik kom er eigenlijk nooit binnen, maar ik ga morgen zeker even langs!

    (het is trouwens 'kost veel' en 'is duur' dus niet 'kost duur' ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kom af en toe bij de Zeeman voor bijvoorbeeld babyshampoo om mijn kwasten mee te wassen of andere bad/douche producten. Toen ze make-up verkochten nam ik die ook wel eens mee, omdat die stiekem best goed waren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeeman is best wel een leuke winkel soms!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thanks voor de tip! Ik wist wel dat Zeeman zulke producten verkocht, maar was het eigenlijk een beetje vergeten. En ik moet nog zonnebrandcrème hebben voor als ik eind deze maand op vakantie ga, ik ga daarvoor mooi even bij Zeeman kijken. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha zo zie je maar weer dat je bij de zeeman en action ook gewoon beautyproducten kunt kopen!
    Maar ik kom niet echt vaak bij de zeeman (alleen soms voor dingen als pyama, sokken enzo).

    xoxo ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kom er eigenlijk alleen als ik van die kleine paper bags wil hebben voor een kadaootje!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...