Blog update

Zoals jullie wellicht gemerkt hebben, is het voor mij momenteel niet haalbaar om elke dag een nieuwe update te plaatsen op De Poederdoos. De laatste schoolweken van het schooljaar zijn altijd het zwaarst en aangezien ik momenteel veel vakken heb (en dus ook veel examens), zal ik de komende weken mijn tijd wat meer voor school besteden en iets minder voor mijn blog. 

Uiteraard ga ik wel gewoon door met bloggen, maar op een minder frequente basis. Dus er zullen wel regelmatig nieuwe updates komen, maar niet elke dag. Zodra ik dit schooljaar weer achter de rug heb (over ongeveer anderhalve maand), zal ik weer elke dag een update plaatsen op de site aangezien De Poederdoos de leukste hobby is die ik heb en ik dat niet ga opgeven.


Ik hoop dat jullie hiervoor begrip hebben en dat jullie evengoed met veel plezier nog mijn blog zullen bezoeken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...