DIY: neusstrips

Enkele dagen geleden vond ik echt een ontzettend leuke video van Youtube goeroe Michelle Phan. In deze video laat ze zien hoe ze van geleipoeder en melk haar eigen neusstrips maakt. Ik kan het niet laten om deze video met jullie te delen, dus kijk mee!





En het is zo simpel én goedkoop! Ik gebruik de laatste tijd tweemaal per week een neusstrip en dan ben je er zo doorheen dus dit is zeker een budget tip die ik ga onthouden en wellicht een keer zal uitproberen.
 
Het enige wat je nodig hebt is dus gelei poeder, melk, een oude foundation kwast, een kommetje en een magnetron.
Michelle Phan heeft trouwens nog veel meer leuke video's op Youtube staan, leuk voor als je een keer een middagje niks te doen hebt bijvoorbeeld.

Gaan jullie dit ook een keer uitproberen?

3 opmerkingen:

  1. Ik heb dit zelf al eens uitgeprobeerd, maar het lukte bij mij niet. Ik vind kant en klare neus strips , veel fijner werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb dit ook een keer geprobeerd maar het werkte totaal niet. Daarna nog maar een keer, in de hoop dat het zou werken maar helaas... Geef mij maar neusstrips van de Action, lekker goedkoop en werken super.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Nana & Miranda
    De neusstrips van Action zijn inderdaad ook heel fijn en budget proof. Daar ga ik binnenkort nog iets over schrijven.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...