ILBN Beauty Blogger List

Jullie zullen de banner van de ILBN Blogger list op mijn weblog vast al gezien hebben. De website 'I Love Beauty News' en 'I Love Fashion News' hebben namelijk sinds kort een zogenaamde blogger list. Deze blogger list is opgesplitst naar beauty bloggers en naar fashion bloggers en als blogger kun je jezelf voor deze lijst aanmelden. Naar aanleiding van een mailtje wat ik van hun kreeg heb ik dat dus gedaan.


Als jullie op 'The Blogger List' banner klikken in de rechter zijbalk, dan worden jullie doorgeleid naar de lijst met fashion en beauty bloggers. Bij grote blogs die volgens I Love Fashion/ Beauty News aanraders zijn staat een hartje met tip erbij.

Ook jij als fashion of beauty blogger kan je aanmelden. Dit doe je door contact op te nemen via annic@ilovefashionnews.com.

Ik sta met een foto in de lijst zoals je hieronder in het overzicht kunt zien. In het midden zie je mij, om het aan te kunnen duiden heb ik er even een roze blok omheen gemaakt.


Zoals jullie kunnen zien is de lijst met beautybloggers nog niet heel groot, vooral niet in vergelijking met de lijst van fashion bloggers. 

Ga jij je aanmelden als blog voor dit overzicht?

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...