PRIMARK spring campaign 2011

Ik zit nog steeds in mijn zogenaamde ‘winter dip’ en moet nog niet denken aan alle voorjaarskleding. Waarschijnlijk zal de zon de komende maanden niet opeens te voorschijn komen. En als ik al die rokken, jurken en dus blote benen zie, krijg ik het al koud.


Toch zal deze kleding vanaf deze maand (januari) tot maart bij Primark al in de rekken hangen, het is namelijk de Spring Campaign 2011.
Wel vind ik het leuk om lichte kleuren terug te zien, deze kleuren waren vorig seizoen ook al te zien. 

psst...vanaf januari komen er in alle winkels nieuwe collecties uit, zeker de moeite waard om vast inspiratie op te doen voor de zomer.

Geschreven door: Mar

5 opmerkingen:

  1. Mooi zeg, die 3e foto! Voor het eerst dat ik iets van Primark mooi vind trouwens :p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor die blote benen zijn twee geweldige oplossingen uitgevonden: de maillot en de legging! Ik loop in de winter eigenlijk nog steeds in mijn zomerkleren, maar dan + maillot en + warm vestje :) Natuurlijk heb ik ook wel echte winterkledingstukken hoor, maar vind lente- en zomeritems altijd veel mooier om een of andere reden ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind die primark kledij eigenlijk nooit veel bijzonders, misschien zou ik in de winkel wel iets leuks vinden maar helaas zit er geen in de buurt.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...