Weblog tip en Give away!

Een oude bekende van De Poederdoos, Mariucella a.k.a. Mar die meerdere artikelen voor De Poederdoos heeft geschreven, is een eigen blog begonnen. Een fashion blog, namelijk mariucella.blogspot.com. Op dit blog laat ze haar persoonlijke stijl zien en neemt ze haar bezoekers een kijkje nemen in haar leven.

Momenteel heeft zij een leuke winactie van Kiehl's op haar weblog staan, dit om meer bezoekers bekend te laten maken met haar blog. Ze tipte mij over deze winactie aangezien jullie (beauty liefhebbers en lezers van De Poederdoos) deze winactie waarschijnlijk erg aantrekkelijk zullen vinden. Lees verder voor meer info over deze winactie!


Het betreft een pakketje van Kiehl's met de volgende producten: Ultra Facial oil-free reiniger, Ultra Facial oil-free toner, Ultra Facial oil-free lotion en een Ultra Facial oil-free gel. Deze give away heeft een winkelwaarde van € 95. Voor diegene die het merk Kiehl's nog niet kennen, bezoek ook eens de website van Kiehl's

Wat je moet doen om kans te maken op deze leuke prijs? 
- Bezoek mariucella.blogspot.com en laat je e-mail adres achter in de comments van dit bericht
- Volg mariucella.blogspot.com via Bloglovin
- Als jullie dat nog niet doen, volg mij ook via Bloglovin (zie Bloglovin banner rechts)

De winnaar zal worden gekozen als haar blog een 40 Bloglovin fans heeft gehaald, de winnares zal dan een e-mail ontvangen. Met jullie hulp zal dit niet lang meer duren!

2 opmerkingen:

  1. Leuk! Het lukt me alleen niet om een reactie achter te laten. Als ik wil reageren dan moet ik een profiel selecteren. Bij jou kan ik o.a. kiezen uit naam/URL en anoniem. Bij haar staan die twee er niet. Er staan wel andere, maar daarbij lukt het niet. Hoe kan ik wel een reactie achterlaten? Ik wil natuurlijk wel mee doen aan zo'n super winactie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Puck
    Sorry voor deze late reactie
    Stuur anders even een e-mail naar mij, deze is te vinden onder het kopje contact, dan zal ik deze doorsturen naar Mariucella.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...