Zonder make-up de deur uit?

Zelf ga ik nooit zonder make-up de deur de deur uit, ik heb altijd wel iets op eigenlijk. Omdat ik niet gezegd ben met een porseleinen huidje doe ik altijd iets van foundation op, en mascara. Dat is het allerminst waarmee ik de deur uit zou lopen, zelfs als ik ga sporten. Ik gebruik dan meestal een poeder-foundation om een plak gezicht te voorkomen. Lees verder...

weheartit

Normaal gesproken gebruik ik meer make-up. Als ik mijzelf moet fatsoeneren maar ik heb weinig tijd dan gebruik ik de volgende make-up producten:
- Oplichtende concealer onder mijn ogen
- Concealer om puistjes en vlekken te camoufleren
- Foundation
- Bronzer
- Wenkbrauwpotlood
- Mascara
- Lip-balsem

Als ik mij opmaak zoals hierboven, dan voel ik mij prettig. Maar dit breid ik regelmatig uit met blush, oogschaduw, highlighter en oogpotlood of liner.

Hoe onopgemaakt durven jullie de deur uit te lopen?

7 opmerkingen:

  1. Ik ga wel eens de deur uit zonder mijn op te maken. Alleen voel ik me dan wel erg kaal ;p haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik gebruik op zijn minst touche éclat van YSL en mascara, maar vaak ook foundation, poeder en blush. maar als ik 's ochtends de tijd heb kan ik echt uren met oogschaduw enzo staan te tutten, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga wel de deur uit zonder mij op te maken, met name als ik ga sporten. Het voelt wel wat kaal, maar beter dat dan make up all over the place in de sportschool.

    groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eigenlijk ga ik bijna nooit zonder make up de deur uit. Maar ik draag eigenlijk niet echt superveel make up. Alleen wat mascara, oogpotloot en soms eyeliner. Dus voor die 5 minuutjes heb ik meestal nog wel de tijd =D

    xoxo ♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik durf compleet onopgemaakt de deur uit, maar dan enkel maar om ff langs het postkantoor ofzo te gaan. Uitgaan doe ik nooit zonder make-up.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ga best wel vaak onopgemaakt de deur uit. Nu moet ik ook zeggen dat ik hier in het dorp raarder aangekeken word met make up dan zonder :) Ze zijn hier niets gewend ofzo!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ga het liefst niet de deur uit zonder make-up, maar heeeel soms maak ik een uitzondering ;P

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...