DIY: Sieraden opbergen


Mijn sieraden liggen altijd door mijn hele kamer heen verspreid. Los op m’n tafel, in lades, in mandjes en op plekken die ik zelf ook niet meer weet. Dus zocht ik naar leuke manieren om alle sieraden bij elkaar op te bergen en zo werd deze DIY geboren.  

1. Besteklade
Je hebt nodig:
  • Een houten besteklade;
  • Verf en kwast;
  • Mooi papier met een print;
  • Houten kastknopjes en plakdiamanten (of mooie kastknopjes);
  • Lijm.
Verf de besteklade in de door jou gewenste kleur. Daarna bekleed je de binnenkant met het papier. Vervolgens lijm je de kastknopjes eraan. Als je de houten knopjes gebruikt, plak je eerst de diamantjes erop en lijm je ze vervolgens vast. En klaar ben je!
 
2. Oorbellenschilderij
Je hebt nodig:
  • Een sierlijst;
  • IJzerdraad;
  • Lint.
Let erop dat de lijst openingen heeft, zoals in de afbeelding. Dan kan je alles makkelijk aan elkaar bevestigen. Eventueel kan je de lijst in een kleur spuiten die bij de inrichting van je kamer past. Het ijzerdraad bevestig je horizontaal aan de lijst. Het lint haal je door de opening aan de bovenkant heen, zodat je het op kan hangen.

3. Bonbondoos
Je hebt nodig:
  • Een lege bonbondoos;
  • Je ringenverzameling.
Dit is een wel hele creatieve en bovendien heerlijke manier om je ringen op te bergen! Je koopt een doos bonbons, eet ‘m leeg (mijn favoriete stap van deze DIY) en legt vervolgens al je ringen erin. Eventueel kan je de verpakking in een kleur spuiten.


Geschreven door: Anne v.U.

7 opmerkingen:

  1. waauw,

    wat supervet!
    en heeel creatief zeg. (:
    ilikethis. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk!!
    Hier ga ik zeker iets mee doen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, echt super gedaan zeg!
    Heel erg creatief. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha love it, zeker de ringendoos en bestekbak! Heel leuk gedaan, mijn complimenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt hele leuke tips, alleen ik heb niet zo heel veel sieraden. Hele rekken en bakken heb ik er dus niet voor nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love it, echt heel creatief. Je hebt er een follower bij. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oeh ik wilde eigenlijk een plankje maken met kastknopjes, maar zo'n bestekbak is ook wel een heel goed idee. Misschien ook nog wel iets netter. Ik wil ook graag een beetje een strak design en die vakjes helpen daar al bij. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...