Yes or no: Nieuwe Catrice producten #deel2

Afgelopen Beauty Monday heeft deel 1 al online gestaan. Vandaag deel 2! Ik heb de producten alweer een tijdje uitgeprobeerd en ik ga jullie vertellen welke producten ik fijn vind en welke ik minder fijn vindt!


Om mee te beginnen, de fijne lipglossjes die Catrice heeft uitgebracht. De colour show kleuren zijn dekkend en intens. Op de verpakking staat dat de lipgloss tot wel 4 uur blijft zitten, maar dit is absoluut niet zo. Na een slok drinken of hapje eten is de lipgloss niet meer zichtbaar. Je moet dus niet verwachtten dat dit een langhoudende lipgloss is, want dit is dus niet zo. Ik vind het leuk dat er nu lipglossjes zijn met lipstickkleuren. Leuk over een lipstick heen vind ik. Een prima gloss voor de prijs met name omdat de kleuren zo mooi zijn!

Maar Catrice heeft ook sheer lipglossjes uitgebracht. Deze Lip Appeal lipgloss hebben een mooie kleur die je ook goed ziet als je de gloss aan hebt gebracht. Maar je lippen blijven wel licht zichtbaar en zo krijg je een natuurlijker effect. Tevens deze glossjes zijn ver te zoeken na een drankje, maar ach, voor die prijs is het zeker een fijne lipgloss! Beide lipglossen hebben een vrij lange applicator, dit vond ik wel even wennen, maar uiteindelijk vind ik de applicators wel fijn, je kunt er vrij precies mee te werk gaan vind ik. Yes, yes, yes!

Colour Show lip gloss 040 Strike a Pose & Lip Appeal lip gloss 050 Naturally pink
De nagellakken heeft Catrice al eerder vernieuwd en met heel veel nieuwe mooie kleuren. Voor iedereen zit er wel iets moois tussen. Momenteel is onderstaande kleur een beetje mijn favo kleur, een trendy blauwe kleur.
Erg jammer van de nagellakken vind ik dat ze snel beginnen te chippen, na twee dagen moet je de nagellak weer opnieuw aanbrengen en dit vind ik een beetje vervelend omdat ik niet altijd tijd heb om mijn nagels weer helemaal opnieuw te gaan lakken. Een groot voordeel is dat de lakjes snel drogen! En voor de prijs zou ik ze zeker niet laten liggen! Yes/No, wel als je van veel kleuren houd, nee als je een langhoudende lak wilt.

Ultimate Nail Lacquer Kleur 350 Hip Queens Wear Blue Jeans
Mijn favoriet: de Lashes to Kill mascara! Ik koop nooit duurdere mascara's dan 10 euro, aangezien je er maar drie maanden mee kunt doen. Maar heel goedkope mascara's vond ik ook nooit fijn, of ze bevatten klonters, of je wimpers plakken, of het irriteert je ogen, of nog erger....je wimpers vallen uit! Maar deze mascara heeft mij aangenaam verrast! Je moet geen wonderen verwachtten hoor, maar hij doet gewoon wat een mascara hoort te doen. En dit is je wimpers zwart maken, langer laten lijken en het moet te verwijderen zijn met een oogcleanser. Helaas niet extreem volle wimpers, maar dat hoeft voor mij ook niet voor die prijs.
De prijs is geloof ik ongeveer 4 euro, wat niet duur is voor een mascara en dit voor een prima product! Yes, zeker het proberen waard!
Mascara Lashes to Kill
En dan nog een favoriet, de poederkwast van Catrice. Ik wist niet dat het kon, een poederkwast van 5 euro met een geweldige kwaliteit! De haartjes zijn heerlijk zacht, geen haaruitval en gewoon wasbaar zonder een muffe geur achteraf! En hij past gewoon in mijn make-uptasje, aangezien hij en vrij korte steel heeft! Yes, een echte aanrader dus voor mensen die nog opzoek zijn naar een goede low-budget kwast!
Powder Brush

Dit was het! Als jullie vragen hebben over een van de producten dan hoor ik het graag!

8 opmerkingen:

  1. Ik vind die nagellakjes zo leuk! En ik doe er altijd een goede topcoat (Seche vite dry vast topcoat) op en dan blijft hij prima een paar dagen zitten. Jammer van die glosjes dat ze maar even blijven zitten, de kleurtjes zijn namelijk wel leuk allemaal. Maar ja, voor de prijs hoef je het niet te laten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe bevalt het oogpotlood? Ik erg fan van die uiteinde aan de andere kant, die aplicatie om het lijntje te smutchen, smoky te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @fleursbeautytips
    Het oogpotlood is heel erg fijn, geeft ook een lekkere kleur. Maar niet intens (zoals je bij cremige oogpotloden wel hebt). En met het applicatortje inderdaad mooi te smudgen! Het doet zijn prijs zeker eer aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauwieeeeee, zitten echt super mooie dingen tussen. :D

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...