Yes or no: Nieuwe Catrice producten #deel1

Alweer een tijdje terug ben ik bij de perspresentatie van Catrice geweest en daar heeft iedereen een leuke zak producten meegekregen om te testen. Ik heb de producten alweer een tijdje uitgeprobeerd en ik ga jullie vertellen welke producten ik fijn vind en welke ik minder fijn vindt!

Onderstaande producten komen aan bod!


Allereerst de Multi Colour compact powder, dit product ziet er erg leuk uit en het leek me een mooi product. Helaas is die niet voor mij weggelegd aangezien ik hem in kleur 02 heb en die iets aan de donkere kant is. Verder maakt ie de huid redelijk mat. Misschien dat ik deze in een lichte kleur ga kopen. Op de foto hieronder is het bovenste deel van mijn hand geswatcht met deze poeder. Een licht glimmertje zoals je ziet en een iets donkere kleur. Ik denk: Misschien beter als bronzing powder te gebruiken. Yes/ No, alleen kopen als de kleur goed is bij jou huidskleur.

Dan een product die Catrice al langer in hun assortiment heeft, de Mousse Mattifying make-up. Dit product heb ik meegenomen omdat ik erg heel erg benieuwd naar was, en mijn complimenten Catrice! Het is een geweldig product. Ik heb een onzuivere en gevoelige huid en het was dus even afwachtten of dit product alles zou dekken en of dit product niet voor meer onzuiverheden zorgt. Maar daar voldoet het dus helemaal aan! Je moet geen wonderen verwachtten maar ik gebruik het sindsdien elke dag! Heel fijn ook dat je het niet voelt zitten op je gezicht! Alleen zegt de naam dat ie mattifying is, maar in de look van de dag zul je hier en daar toch met een poedertje de glimmende plekken moeten wegwerken. Dat is eigenlijk het enigste. Op de foto hieronder zie je op het onderste deel van mijn hand een swatch van deze mousse foundation in de kleur Light beige. Yes, zeker het proberen waard!

Boven: Swatch "Multi colour compact powder Sand beige" en "Mousse Mattifying make-up Light beige"

Dan de Multi-Colour rouge. Dit product zat ook al in het assortiment van Catrice en ik had al een rouge in mijn stash van hun, maar ik heb nooit de tijd gehad om er een review over te schrijven. 
Ik vind het een mooi product, een zachte blush met een satijnglans. Een product wat gewoon goed is naar mijn mening. Hieronder op de foto, de linkerswatch is de rouge in kleur 040 Pacific Beauty en de rechterswatch is de rouge in kleur 010 Riviera Rose. Yes, dit product raad ik jullie aan om te kopen!


De wenbrauwpotloodjes van Catrice kennen we nu onderhand wel, maar Catrice heeft nu ook een handig doosje uitgebracht met twee wenkbrauwpoeders, een mini pinset en een mini applicator met borsteltje. In het doosje bevindt zich tevens nog een spiegel. Ik had mijn bedenken over dit product, maar de poeder en de applicator vond ik wel fijn, alleen de mini pincet zou ik dus nooit gaan gebruiken, het spiegeltje is te klein naar mijn mening en het doosje is vrij lastig te openen. Yes/No, ik zou dit product alleen kopen voor de poeder en de rest vind ik niet echt praktisch. Een twijfelgeval dus!

Eyebrowset

Dan de mono en duo oogschaduws, deze zijn erg fijn. Ze zijn goed gepigmenteerd en de prijs-kwaliteit verhouding is prima in orde naar mijn mening. Het gebruiken van een oogschaduwbasis/primer is echter een must, maar dit is eigenlijk met alle oogschaduws. Onderstaande swatch bestaat uit het oogschaduwduo "Double Espresso Macchiato, Please!", dit zijn de matte bruine en witte kleur. De rechtse swatch is een mono in de kleur "Mr. Copper's Fields" en deze oogschaduw bevat een prachtige glans maar zeker geen overdreven glitters ofzo. Een ooglook met onderstaande oogschaduws is mijn favo tegenwoordig! Ik zeg Yes! Zeker kopen! Vooral de doosjes zijn erg mooi en makkelijk te openen!

Rechts: Oogschaduw duo 070; Links: Oogshaduw mono 070
De oogschaduws zijn er in alle bedenkelijke kleuren, er zit echt iets voor iedereen tussen!  Hieronder een swatch van de Catrice kajal designer, ook zeker raadzaam om te combineren met de oogschaduws voor een complete ooglook! De linkse swatch is de kajal, vervolgens het oogschaduw duo "Underneath the Purple rain" (bevat een zacht glimmertje) en rechts de oogschaduw mono "The violent Violet".

Van links naar rechts: Kajal designer 130; Oogschaduwduo 040; Oogschaduw mono 220

 Wordt volgende week vervolgd met de rest van de producten!

 Geschreven door: Steffie


7 opmerkingen:

  1. Bij ons zijn ze er nog niet. Ik zou waarschijnlijk toch niks gekocht hebben maar kijken en testen in de winkel is natuurlijk altijd leuk hé ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er zitten zeker dingen tussen die ik erg interessant vind!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij ons ligt het nog steeds niet in de winkel :( baal echt! maar zodra het er ligt sla ik mijn slag :P

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Myrthe, in Breda ligt het al wel in de winkel, al sinds vrijdag in ieder geval! Balen zeg voor je. Het is namelijk echt de moeite waard om er een paar producten van te proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hmm is de wenkbrauwpoeder niet erg licht? of heb je de lichtste variant toevallig?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. handig artikel,. Die foundationcreme heb ik al maar gebruik hem nooit meer, toch maar weer opzoeken dan. en de oogschaduw ga ik van de week ff naar op zoek!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...