Make-up stash in Hema opberglades

Zelf vind ik het altijd erg leuk om te zien hoe anderen hun make-up stash opbergen. Een tijd lang had ik overal door mijn kamer make-up liggen aangezien de drie dozen onderhand begonnen uit te puilen. Tijd voor zo'n ladekastje te kopen dacht ik. Nu kun je zo'n plastic ladenkast al voor 20 euro bij Xenos kopen, maar deze was een beetje doorschijnend en dan zou alles door elkaar gaan liggen aangezien er geen aparte vakjes zijn maar echt alleen drie grote lades. Daarom ben ik bij de Hema gaan kijken en daar kun je een ladenkast op wieltjes kopen, of van die losse opberglades die je kunt stapelen. En die leken mij wel handig aangezien je 3 verschillende keuzes in lades hebt (zoals je bij op de foto hieronder kunt zien), waaronder een opberglade met verschillende vakjes. 


Ik heb toen de twee opberglades met vakjes gekocht, een lage opberglade en een hoge opberglade. Eenmaal thuis ben ik deze zelf samen gestelde ladenkast meteen gaan inrichtten met mijn make-up en ik heb nu eindelijk een goed overzicht in mijn make-upstash. Als ik iets zoek hoef ik alleen maar een lade open te trekken in plaats van in en overvolle doos te rommelen, daar was ik namelijk meestal te lui voor.

Al met al heb ik er iets meer dan 30 euro voor uitgegeven, mede dankzij dat de opberglades met vakjes twee euro goedkoper waren dan normaal. Normaal zal deze zelf samengestelde ladenkast ongeveer 35 euro kostten denk ik.

Kijk mee voor de foto's van de inrichting van deze ladenkast!






Netjes uitgesorteerd toch? Dit is echter nog niet alles, ik heb op mijn kamer bij mijn ouders nog make-up liggen die ik niet meer gebruik en mijn dagelijkse make-up producten heb ik standaard in een make-up tasje zitten aangezien ik bijna elk weekend moet reizen naar mijn ouders of mijn vriend en dus niet thuis slaap.

Mijn non-make-up producten heb ik tevens uitgesorteerd over drie dozen (doos 1: gezichtsproducten; doos 2: lichaamsproducten; doos 3: haarproducten).

Hoe bergen jullie je make-up op?

Geschreven door: Steffie


7 opmerkingen:

  1. Ziet er heel netjes uit! Die bakken van Hema zijn erg handig, zeker die 'tussenschotjes', zo kun je alles goed indelen. Leuk om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er leuk uit!!
    ik heb een laatje waar alles in zit, heb vanmiddag een beetje geoordend: de lippen in dat hoekje, de oogschaduws in dat hoekje de mascara's daar, de kwasten in het midden. eerst was rommel rommel GVD waar is mijn oog potlood nou >:( :P nu hoppelijk niet meer... alleen nog zo houden... als dat lukt :$

    XOXO Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om te zien hoe jij je make-up opbergt! Ik heb alles in in lade liggen (in verschillende bakjes) en mijn nagellak in een box van de xenos!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb alles in bakjes zitten. Niet heel erg handig omdat de bakjes uitpuilen, maar ik heb nog niet zoveel dat ik een ladekast nodig heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Handig! Vooral omdat er in de bakken al een verdeling is gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...