www.ydeltuyt.nl

Een tijdje geleden, heb ik een nieuwe webshop ontdekt, een webshop vol sieraden! Ik heb het over: Ydeltuyt!

Ydeltuyt is opgezet door een 20-jarige student genaamd Simone Zuurveld. Zelf vind ik het altijd erg leuk om te zien, hoeveel jonge ondernemers er tegenwoordig zijn. Want ja, ze beginnen steeds jonger een eigen webshop, blog of website.



Tijdens een middagje shoppen, kan het wel eens voor komen, dat je thuis komt met lege handen. De winkels hadden gewoon net niet de juiste sieraden, die je zocht om jouw LBD af te stijlen. En wat doe je dan?... Simone, die begint een eigen webshop!

Het plan voor Ydeltuyt is ontstaan in februari 2010 en is in april officieel als bedrijf ingeschreven bij het KvK. Ydeltuyt is enorm snel gegroeid en verzend sinds een aantal weken zelfs internationaal, vanwege de enorme vraag aan de Ydeltuyt sieraden!

Zelf ben ik erg te spreken over de service van de webshop. Ik had een bestelling gedaan van 4 ringen en kreeg het pakketje 4 dagen later binnen. Het pakketje was netjes ingepakt en verstuurd. En wat ik erg belangrijk vind, is dat de artikelen zoals ze op de website staan afgebeeld een goed beeld geven, van hoe het artikel er uit ziet.

Vorige week, wilde ik weer een bestelling plaatsen, maar helaas, mijn artikelen waren uitverkocht! Ik heb de webshop gemaild over de items die ik graag wilde kopen en kreeg heel netjes en heel uitgebreid antwoord. Zo kreeg ik te horen, of de artikelen (ringen) überhaupt in mijn maat verkrijgbaar waren en zo ja, wanneer de artikelen weer verwacht werden.


Ook over de prijs van de artikelen, ben ik zeer te spreken. En dat maakt de webshop dan ook tot een succes.
Ydeltuyt = goede service, lage prijs, snelle verzending en leuke artikelen die aansluiten op de trends.

Simone heeft grootste plannen met Ydeltuyt, een eigen kantoor, uitbreiding en meer naamsbekendheid in het buitenland, ik houd haar zeker in de gaten!

In de toekomst zal er een leuke actie worden georganiseerd, samen met Ydeltuyt, dus houd ook De Poederdoos in de gaten.

Zijn jullie al bekend met deze leuke webshop?

Geschreven door: Mar

7 opmerkingen:

  1. Ik wil daar ook nog steeds kopen, maar eerst geld hebben & als ik vind dat ik weer iets mag kopen ;p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg originele sieraden. Voor mij wel wat te uitbundig. Ben wel een beetje conservatief op het gebied van ringen enzo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ben benieuwd naar de actie! ja, ken ze eigenlijk al heel lang. heb ook een paar items :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, ik kende hem al een paar maandjes, en ik ben helemaal verliefd op die dingen daar... helaas ben ik blut en heb ik nog schulden bij mijn beste vriendin en ouders (niet heel erg veel hoor, maar ik kan minstens een maandje niks kopen) dus ik vind het zo jammer want die dingen zijn geweldig maar ik kan ze dus niet kopen.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...