www.boozyshop.nl

Ook deze zondag zetten we graag weer een webshop in het zonnetje, namelijk de beauty webshop Boozyshop.nl!

Boozyshop is in november 2008 opgericht door Maaike, sindsdien staat Boozyshop voor een goede kwaliteit tegen een lage prijs. De webshop bevat vele verschillende beauty merken waaronder NYX Cosmetics, China Glaze, Essie, Sleek make-up, Sigma en nog véél meer! 


Naar mijn mening is Boozyshop de leukste beauty webshop van Nederland, als ik wil gaan bestellen zit ik dagen van tevoren al een verlanglijstje te maken want er is gewoonweg heel veel te kijken en te kiezen. Wat ik tot nu toe heb besteld bij Boozyshop zijn de lipliners van NYX, een lipstick van NYX, een rode nagellak van Diamond Cosmetics en een bronzer van NYX.

Niet geheel onbelangrijk, betalen kan via IDEAL (internetbankieren) en dan heb je de bestelling al binnen enkele dagen in huis!

Een leuk weetje: De naam van de webshop is geïnspireerd op een smurfennaam, namelijk "Boozysmurf".

Neem dus vooral een kijkje in mijn favoriete beauty webshop van Nederland: Boozyshop.nl! Wat is jullie favoriete beauty webshop? En zijn jullie al bekend met Boozyshop.nl?

Geschreven door: Steffie


2 opmerkingen:

  1. Ik heb vandaag toevalligerwijs ook over Boozyshop geschreven. Schreef over NYX palette en verwees naar Boozyshop. Ze hebben idd hele leuke en mooie producten heb ik gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ik vind het ook altijd heel leuk op Boozyshop spulletjes te bestellen! heb ik al zeker 4 keertjes gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...