Beauty shoplog

Aangezien ik al een tijdje niet meer door de stad had gelopen aangezien ik twee weekjes weg ben geweest ben ik gisteren even naar de stad gegaan om het een en ander te kopen en te kijken. Uiteindelijk kwam ik met vier tassen thuis waarin allemaal beauty producten zaten. Ik denk dat jullie het wel interessant vinden om te zien wat ik gekocht heb en wat ik de komende tijd zal gaan testen of waar ik al ervaring mee had. Laat in de comments achter van welke producten jullie graag reviews van zouden willen zien.

 

Ik heb mijn beauty spullen gekocht bij Kruidvat, Sephora, The Body Shop en een Chinese non-food Toko.
 

Bij Kruidvat zijn de Montagne Jeunesse maskers momenteel in de aanbieding, drie stuks voor drie euro. Ik gebruik regelmatig maskertjes van dit merk en dat met name de doekjes maskers, die zijn handig in gebruik zonder rommel. Bij de doekjes moet je er wel rekening mee houden dat je moet liggen of moet zitten met je nek een beetje achterover, aangezien de doekjes anders van je gezicht af vallen. Maar aangezien ze bij de Kruidvat mijn favoriete doekjesmasker niet hadden heb ik er nog een Peel Off masker en een Fruit Masker bij gehaald.


Aangezien ik nogal wat mee-eters op mijn neus heb wil ik eens proberen om deze weg te halen met een neusstrip. Bij de Kruidvat kon ik alleen neusstrips vinden van Essense of van Kruidvat eigen merk, aangezien ik niet kon kiezen heb ik ze gewoon allebei meegenomen. De strips van Essence kosten € 1,69 voor 3 stuks en de strips van Kruidvat kosten € 3,49 voor 6 stuks. Ik ben erg benieuwd of ze ook echt werken.



Ook tandverzorging zorgt ervoor dat je er netjes en verzorgd uitziet, daarom dat ik jullie ook laat zien dat ik tandenflos heb gehaald. Tot nu toe flos ik nog niet echt, maar de keren dat ik het gedaan heb vond ik het heel erg fijn en doeltreffend. Met poetsen kom ik namelijk niet tussen alle kieren van mijn tanden en met een flosdraad lukt dat wel. Mijn voornemen is dus om het regelmatig te gaan doen.
 

Telkens weer verrast het me wat een non-food Chinese toko toch allemaal verkoopt. Van Chinees servies, tot sieraden, tot fiets-onderdelen, kleding, beauty spullen en nog veel meer. En alles is er heel erg goedkoop. Links zie je een scheermesje waarmee je wenkbrauwen en je bikinilijn mee onder handen kunt nemen. Ik ga deze scheermesjes gebruiken om mijn wenkbrauwharen er korter mee te snijden, in plaats van ze te knippen. Rechts zie je een facial brush, dit is om je gezicht een scrubbeurt mee te geven. Ik heb er al een van de Hema, maar deze is te ruw voor mijn gezicht. Deze brush zag er iets zachter uit dus ik hoop dat deze beter geschikt is voor mij. De scheermesjes zijn € 1,50 en de facial brush € 1,20.


Tevens bij de Chinese Toko zag ik twee rekken staan met allemaal nail-art producten. Normaal bestel ik mijn nagelstikkers via Ebay vanuit China voor een euro per stuk, maar dat ik ze gewoon in mijn home-town kan kopen vind ik natuurlijk supertof aangezien je ze dan meteen kunt gebruiken. In het zakje zitten trouwens bloemetjes van een soort rubber die je op je nagel kunt lijmen. Alledrie kosten ze € 1,50 per stuk.


Ik liep eigenlijk The Body Shop binnen voor het Vitamine E serum, maar ik kwam naar buiten met meer dan alleen dat. Links zie je de geparfumeerde Body Butter, deze kreeg ik gratis omdat ik voor een bepaald bedrag had uitgegeven (denk ik, ik kreeg het in ieder geval gratis). Nadat ik zoveel goeds heb gehoord over het Vitamine E serum moest ik het gewoon zelf proberen, dus bij deze voor € 15. Dan de deodorant stick, ik gebruik deze stick al en ben er erg tevreden over dus vandaar dat ik het nogmaals heb gekocht voor € 5. En rechts liggen cosmetische wattenstaafjes, deze had ik nog nodig en heb ik gekocht voor € 3.


Alledrie items om mijn onzuivere huid en puistjes mee te behandelen. Ik heb genoeg van mijn puistjes en ga de strijd aan voor een zuivere huid. Daarvoor heb ik een mee-eter verwijder gekocht bij Sephora voor € 9,40. In het midden ligt een de Blemish Fade Night Lotion van The Body Shop, deze vermindert de littekens en vlekken van je huid. Ik ben benieuwd of het werkt, maar baat het niet dan schaadt het niet. Deze kostte € 10. En rechts de Tea Tree olie van Kruidvat voor € 1,99, deze kun je aanbrengen op gebieden waar je veel onzuiverheden hebt, Tea Tree heeft namelijk een desinfecterende en ontstekingsremmende eigenschap. 

Hebben jullie ervaring met bovenstaande producten? En van welke producten zou jij een review willen zien?

6 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...