Catrice Ultimate Colour lipstick

Het zal jullie vast niet ontgaan zijn dat het assortiment van Catrice is vernieuwd. Heel veel leuks en moois is toegevoegd aan het assortiment, zoals de nude kleurige nagellakken, de vier kleuren oogschaduw doosjes, nieuwe foundations en meer moois. Maar ook de lipsticks zijn er nu in nieuwe kleuren en in een nieuw jasje.



Ik heb de lipsticks in drie verschillende kleuren (heb er stiekem al twee gebruikt zoals je op de foto kunt zien). Linksachter de kleur Frozen Roze, rechtsachter Be Natural en vooraan Lobster Love.

De lipsticks hebben een intense en dekkende kleur, ze hebben een semi-matte finish en blijven redelijk goed zitten. Helaas overleven ze eten of drinken niet zo goed, omdat de lipstick als een laag op je lippen zit door de dikke/dekkende structuur.

De lipsticks hebben een puntje waarmee je goed in de hoekjes komt van je lippen. Op de lipstick zelf staat "Catrice" bedrukt, zoals je dat ook ziet bij lipsticks van Chanel. De huls ziet er simpel en toch chique uit.

Ik vind de lipsticks erg fijn voor een zacht prijsje, maar ik zal ze niet gebruiken als ik feestje heb waar veel gedronken of gegeten wordt. Ook wordt mijn vriend niet echt gelukkig van een rood kusmondje op zijn wang, dus ook dan blijven deze lipsticks in mijn tas.

De lipsticks kosten vier euro per stuk en zijn te koop bij de Kruidvat. Tevens heeft Catrice Ultimate Shine lipsticks uitgebracht, deze bevatten glitters of hebben een glanzende finish. 

Wat is jullie ervaring met de nieuwe lipsticks van Catrice?

5 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...