Personal update

Weer even een personal update van mij. Zoals ik al kenbaar maakte in mijn vorige personal update heb ik het erg druk gehad met herkansingen en mijn werk. Zo druk zelfs dat ik mijn sociale omgeving een beetje heb moeten laten versloffen helaas en daardoor zijn er minder artikelen op De Poederdoos verschenen. 

Vanochtend heb ik mijn laatste herkansing ingeleverd (een verslag) en eindelijk heb ik dan schoolvakantie tot september! En na morgen heb ik dan 2,5 week vakantie van mijn werk en is het tijd om 2,5 week echt te ontspannen! En geloof me, ik ben eraan toe!

Aanstaande zondag vertrek ik naar Spanje, mijn ouders en mijn broertje zitten daar op een camping en aangezien de vakantie met mijn vriend niet doorgaat dit jaar ga ik voor 16 dagen naar hun toe. Ze zitten op een camping in de Costa Brava vlakbij het plaatsje Rosas en Llanca. Even lekker ontspannen onder de Spaanse zon. Ik ben van plan om dit tevens te combineren met een tripje Barcelona, ik ben al een keer eerder in Barcelona geweest maar toen zijn we eigenlijk kris-kras door Barcelona gegaan om de toeristische attracties te bezoeken. Dit keer wil ik echt Barcelona proeven, dat houdt voor mij in terrasjes pakken, een wandeling maken en winkelen. Dus als jullie nog tips hebben dan zijn die van harte welkom!


Voordat ik op vakantie ga komt er nog een beauty artikel online te staan, maar tijdens mijn vakantie periode zullen er maar weinig updates online komen. Ik neem mijn netbook mee en de camping heeft WIFI dus als het ervan komt dan wel, maar als bijvoorbeeld de internetverbinding slecht is dan heeft het weinig zin denk ik.

Na mijn vakantie (vanaf 3 augustus dus), dan pak ik het bloggen weer helemaal op en dan kunnen jullie weer regelmatig beauty artikelen van mij verwachten (zoals het ook hoort).

Vanavond ga ik mijn koffer alvast inpakken (ik woon namelijk op kamers) en dan heb ik morgen en zaterdag nog even tijd om door te brengen met mijn vriend die ik de laatste tijd veel te weinig heb gezien. Hij druk...Ik druk...Je kent het wel. We gaan onder andere naar de nieuwste Harry Potter film, waar ik ontzettend naar uitkijk als Harry Potter fan en verder gaan we vooral relaxen.

Bij deze wens ik jullie een fijne zomervakantie toe, laat me weten in de comments wat jullie plannen zijn deze zomer en dan horen jullie snel weer van mij!

3 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...