Ready to rock your body?

Zoals jullie weten heb ik het momenteel heel erg druk met school en werk en daardoor kom ik niet aan andere dingen toe zoals mijn sociale leven, sport en bloggen. Ik heb een fitness abonnement voor 40 euro per maand en eerlijk gezegd heb ik er de laatste maanden slechts één keer gebruik van gemaakt door tijdsgebrek. Helaas merk ik dit aan mijn lichaam en mijn conditie. Reden dus om tijdens een leerpauze mijn sportpakje aan te trekken en thuis een paar oefeningen te doen. 

weheartit   
Ik heb in mijn leven al verschillende sporten gedaan (turnen, klimmen, bodyshape, fitness, etc.), dus ik ken de nodige oefeningen al wel. Maar toch kijk ik soms even op youtube voor een filmpje met leuke fitness oefeningen.
 
Via Youtube kwam ik terecht bij filmpjes up-geload door "charliejames1975", van de website Bodyrock.tv.In eerste instantie nam ik de filmpjes niet zo serieus, in deze fitness filmpjes staat namelijk een rondborstige dame in een sexy fitness pakje wat oefeningen te doen met een hoop gepuf. De filmpjes zullen vooral de mannen pleasen denk ik, maar goed, bij nader inzien zijn de oefeningen die ze doet wel allemaal "out of the box" fitness oefeningen en geen enkel filmpje is hetzelfde. En ze heeft een lichaam "to die for" (op haar neptieten na dan). Ik kijk deze filmpjes voor inspiratie op te doen en ze inspireren me (ik wil ook wel zo'n six pack en vetloze heupen!).

Daarom hieronder mijn favoriete Bodyrock filmpjes!






 
Wat je kunt gebruiken voor thuis-fitness zonder apparaten? Vul twee frisdrankflessen met water en gebruik deze als halters tijdens oefeningen. Gebruik een fitness/ yoga mat als je grond oefeningen gaat doen, dit licht comfortabeler dan de vloer en is tevens hygiënischer. Verder zet je een lekker muziekje op waarop je op het ritme oefeningen kunt doen.
 
Bezoek ook eens de website: Bodyrock.tv, voor leuke tips qua oefeningen, dieet en discussies. En zijn jullie het met me eens betreft de filmpjes, dat ze tevens gemaakt zijn om mannen te pleasen?
Wat doen jullie qua sport?

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...