Beauty shoplog #2

Afgelopen week heb ik weer wat nieuwe beauty producten gekocht die ik graag aan jullie willen laten zien. Met alle drie producten heb ik nog geen ervaring. Zodra ik ze uitvoerig heb uitgetest zal ik er een review van schrijven. Kijken jullie mee?




Na een review die ik heb gelezen over de reinigingsmelk van Ici Paris ben ik overstag gegaan en heb ik deze gekocht. Ik had eerst een reinigingsmelk van The Body Shop maar deze ruikt vreemd en kan ik daarom niet meer gebruiken. Ik hoop dat deze reinigingsmelk van Ici Paris een goede vervanger is. Handig en hygiënisch is in ieder geval het pompje. De prijs van deze melk is € 7,95.


Voor maskertjes ga ik meestal naar De Tuinen, aangezien ik de zakjes nogal prijzig vind om elke week te gebruiken (ze kosten zo'n 1,75-2 euro per stuk) ben ik eens bij de tubes gaan kijken. Daar zag ik deze Peel Off Masker van Petal Fresh staan voor € 4. Ik ben benieuwd of deze net zo fijn is als de Peel Off maskers van Montagne Jeunesse. 


Toen ik hoorde over het vernieuwend nacht elixir van Olaz begonnen mijn vingers te jeuken, maar voor 33 euro ga ik niet snel overstag. Tot ik een kortingsbon kreeg via Kruidvat van 50% op dit product met mijn Kruidvat pas toen heb ik het meteen gekocht. Het zou je huid helpen te vernieuwen en dit zou je huid egaler maken. In principe is het bedoeld om rimpels te verminderen, maar ik ben benieuwd wat het voor mijn huid doet. Op mijn voorhoofd heb ik enkele droogte lijntjes en ik heb vaak puistjes die er lang over doen om geheel te verdwijnen omdat ik een dunne huid heb. Zodra ik dit product enige tijd heb uitgetest laat ik het jullie weten! Ik heb dit product voor € 16,50 gekocht.

Reviews zullen volgen! Hebben jullie ervaring met een van bovenstaande producten?

 

3 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...