Mijn favoriete killer-heels!

Hakkenschoenen, ik hou ervan! Jaren geleden kon ik er met moeite op lopen, maar na enkele jaren oefening en na het inlopen van mijn hakkenschoenen, lopen ze geweldig! Zwart is bij mij het sleutelwoord, dat is nu eenmaal het makkelijkst te combineren met bijna alle kleding! Ik draag bijna elke dag hakkenschoenen, elke dag wissel ik af met een ander paar. Als ik geen hakken draag dan draag ik meestal mijn Birkenstocks, meestal wanneer ik naar de stad ga (killing voor mijn heels door alle kinderkopjes) of wanneer ik weet dat ik heel veel moet lopen. Kijk mee voor mijn favoriete hakkenschoenen!



Zwarte lak hakkenschoenen H&M
Deze hakkenschoenen heb ik ooit van een vriendin aangehad met stappen. Ik vond ze echt ontzettend gaaf en een stukje hoger dan de meeste andere hakkenschoenen. Daarom heb ik ze daarna meteen gekocht! Het is een oude collectie van H&M en dit model is niet meer in de winkel verkrijgbaar helaas. Zoals jullie zien heb ik onderin een gel-kussen liggen, dit doe ik meestal als de schoen iets losser zit, om het beter te laten passen en het loopt een stuk comfortabeler.
 
Suede-look open hakkenschoenen van H&M

Deze hakkenschoenen heb ik een paar maanden geleden gekocht bij H&M en het zijn mijn meest favoriete schoenen van dit moment. Ze lopen echt heerlijk, ze zien er chique uit en ze passen onder de meeste outfits. Een echt aanrader! Dus mocht je ze nog kunnen krijgen, koop ze dan meteen!

Open hakkenschoenen van Zara

Vaak heeft Zara erg leuke  schoenen, zo kwam ik deze tegen tijdens de Sale weken van Zara. Ik was er meteen verliefd op, maar aan die liefde kwam snel een eind toen ik enkele blaren had gelopen en het ergens snee bij  een van mijn tenen. Maar dit schatje is terug in de race! Oefening baart kunst en tegenwoordig heb ik nergens meer last van en lopen ze heerlijk!

Manfield plateau-hakkenschoenen

Wekenlang was ik op zoek naar deze schoenen voor een betaalbare prijs, op een gegeven moment kwam ik ze tegen bij Manfield voor 50 euro en kon ik ze niet meer laten liggen. Vanaf het begin liepen ze al als gegoten en ik heb meerdere complimentjes gekregen over deze schoenen. Deze schoenen draag ik vaker in het voor- en najaar dan in de zomer, vandaar dat er een beetje stof opzit. Voordat ik ze weer aandoe zal ik ze sowieso nog een kleine onderhoudsbeurt geven.


En dat waren mijn favoriete killer-heels! Hopelijk vonden jullie het leuk om mijn favoriete schoenen eens te zien in plaats. Hebben jullie ook favoriete killer-heels? Of vinden jullie het lopen op hakken maar een martelproces? Laat het me weten in de comments!

5 opmerkingen:

  1. Ah, mooie schoenen heb je, die zwarte van de H&M wilde ik meteen toen ik ze voor het eerst zag in de etalage maar ze hadden hem telkens niet ook al stond ie wel in de etalage, heel vreemd :) Toen uiteindelijk wel de beige versie kunnen vinden, vind die ook wel mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke hakken! Ik kan er zelf echt niet op lopen hahaha :p

    xoxo ♥

    http://lifeisjustmagical.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit zijn dus alles behalve killerheels! Precies nog nooit een hak van 15cm gezien? :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...