Review: Reinigende Poriënstrips Action

De Action is een budget-vriendelijke winkel met tevens beauty producten voor een zacht prijsje. En voor die goedkope prijs loop je soms een blauwtje, maar soms zijn de producten net zo goed als de duurdere variant die we bij drogisterijen kunnen kopen. Maar wat vind ik van de "reinigende poriënstrips" te koop voor één Euro bij Action? 


De poriënstrips komen in een doosje van zes stuks, allemaal apart verpakt. Ze zijn bedoeld om vuil en vet uit de poriën van je neus te verwijderen. En hierdoor zal bij regelmatig gebruik de grootte van de poriën afnemen. Aanbevolen wordt om deze strips elke week één of twee keer te gebruiken.


Hoe te gebruiken?
"Was het gezicht grondig en maak de neus vochtig met de vingertoppen. Droog de handen goed en verwijder het plastic van de neusstrip. Breng de strip met de gladde zijde op de vochtige gemaakte neus aan en laat de strip 10 tot 15 minuten drogen. Wanneer de strip helemaal droog is, deze langzaam en voorzichtig van de neus verwijderen."
Maar wat doet het nu echt? En maakt het de beloftes waar? 

Ik heb meerder neusstrips uitgeprobeerd, tevens van Essence en Kruidvat, welke per 6 omgerekend zo'n € 2,50 duurder zijn. De neusstrips van Action zijn dus vele malen betaalbaarder als andere neusstrips. En tevens vind ik de neusstrips van Action het fijnst van allemaal. Als je de gebruiksaanwijzing goed opvolgt kan er eigenlijk niets misgaan. De Action neusstrips halen vuil en vet inderdaad weg uit de poriën van de neus en dit doen ze net zo goed als de Kruidvat strips vind ik. Op den duur (bij tweemaal gebruik per week) zie ik ook echt dat mijn poriën er schoner uitzien en dat ze minder zichtbaar zijn. Deze strips doen dus prima hun werk en doen zeker qua kwaliteit niet onder de neusstrips van bijvoorbeeld Kruidvat en Essence.



Toen ik voor het eerst neusstrips gebruikte deed het een beetje pijn met de strip erafhalen, dit omdat de strip mijn mini-neushaartjes meenam. En tevens na het gebruik van een neusstrip is mijn neus een beetje rood, dus ik hou hier rekening mee door de neusstrip dan ook 's avonds te gebruiken voordat ik naar bed toe ga.
Trouwens over de neusstrips van Essence ben ik helemaal niet te spreken. Het is net een stuk papier wat je (als je niet oppast) stuk trekt bij het eraf halen. Deze zijn niet aan te raden naar mijn mening.
Of ik de reinigende poriënstrips van Action opnieuw zou kopen? Jazeker! Ik heb mijn tweede verpakking zojuist aangebroken voor dit artikel, voor mij in de toekomst alleen nog maar budgetproof neusstrips van Action!

Wat is jullie ervaring met deze reinigende poriënstrips van Action? Lees hier mijn review over de Slakkenslijmgel van Action


3 opmerkingen:

  1. Bij mij werkt het echt helemaal niet ik heb nu op mijn neus een bloeduitstorting. Dus lekker met kerst een zwart blauwe neus hebben

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...