Vakantie update #2

Ik ben alweer een aantal dagen terug van vakantie en ben eigenlijk meteen weer aan de slag gegaan bij mijn bijbaan. Dit viel me in het begin wel een beetje zwaar na twee weken helemaal niks doen eigenlijk in Spanje (en dan is het weer hier in NL ook niet echt optimistisch). Maar beloofd is beloofd, het weekend is afgelopen en vanaf nu pak ik het bloggen weer op! Allereerst heb ik nog een tweede vakantie update voor jullie, met nog een paar foto's. Maar snel zal er ook weer een beauty artikel verschijnen op De Poederdoos!

Na vakantie update #1 hebben we eigenlijk niet heel veel meer ondernomen, dit doordat het weer wat beter was dan de eerste week en daarom hebben we meer het strand bezocht of bij het zwembad van de camping gelegen.

Kijk mee voor de foto's van de laatste week van mijn van vakantie.

Tijdens een kort wandelingetje kwamen we deze tomatenplanten tegen



Zijkant huis in Perelada

Strand en haven van Colera

Strand van Roses

Een van de Lifeguards in Rosas

Strand en boulevard van Lloret de Mar

Strand en boulevard van Blanes

Frietje met en frikandel van Annie's frieterie in Blanes

Uitzicht vanaf campingplaats op bergen

Aan het einde van de vakantie was ik toch wel blij dat ik weer naar huis mocht, dan zou ik mijn vriend weer zien en dan zou ik weer wat meer rust van mijn ouders hebben. Want twee weken met je ouders en broertje op vakantie zijn is wel genoeg geweest als je bedenkt dat ik bijna 23 ben en al jaren niet meer thuis woon.

Waar zijn jullie op vakantie geweest? En wat hebben jullie gedaan tijdens jullie vakantie?

2 opmerkingen:

  1. Ik ben helaas niet op vakantie geweest en ik ga jammer genoeg ook niet meer. Mooie foto's! Kan me wel voorstellen dat je blij bent om weer thuis te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie fotos, hihi ook leuk dat je er een lekker patatje en frikandel heb gegeten! :D

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...