Outfits Celebs #5

Elke week kun je de outfits van celebrities beoordelen! Bekijk hier welke celeb het stijlgevoel of de goede stylist te pakken heeft en welke celeb de plank compleet mis slaat… 
Brittany Snow

Brittany Snow (Joe Tocker Must Die) draagt hier een geweldig jurkje met lagen en versieringen op de schouders. Ja, ik hou hiervan! Hij staat haar goed en haar pumps zijn ook een goede keuze. Niks mis mee. Als ik dan toch een klein mispuntje moet noemen had ik zelf gekozen voor een andere kleur nagellak op haar vinger- en teennagels.

Jessica Alba

Jessica Alba in een simpele grijs-zwarte outfit. Een lekker lang vest en grote dikke sjaal met een wijdvallend shirt en skinny broek. Ik vind dit typisch een voorbeeld van: ‘ Het lijk alsof ik zomaar iets uit de kast heb gepakt, maar eigenlijk heb ik er veel aandacht aan besteed’. Jessica ziet er namelijk meestal erg leuk uit en ik zou best met haar van kledingkast willen ruilen.

Rihanna


Over de nieuwe haarkleur van Rihanna zijn de meningen al verdeeld, laat staan over deze outfit… Rihanna denkt leuk te matchen met deze semi-doorschijnende jurk in dezelfde kleur als haar clowsachtige kapsel, ik denk er het mijne over. Haar verschijning begint steeds meer op een grap te lijken, neemt ze zichzelf wel serieus? Anders zou je wel wat anders aantrekken denk ik. Rihanna, ontsla je stylist en neem bijvoorbeeld Rachel Zoë in de arm.

Keri Hilson

Keri Hilson draagt hier hét hotte item van dit seizoen, het leren shortje. Ik vind hem haar erg leuk staan, al ben ik niet zo te spreken over de top die ze onder het gehaakte shirtje draagt. Beter had ze er gewoon een effen grijs, wit of zwart topje onder kunnen doen dat dit strapless ding met 2 zakjes…
Beetje jammer, dit verpest haar outfit die stijlvol had kunnen zijn.

Geschreven door: Charley

4 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...