www.fashionology.nl

Mijn favoriete webshop van eigen bodem is Fashionology. De webshop wordt gerund door ontwerpster Rachel. Zij begon een blog en niet snel daarna volgde haar eigen webshop. Fashionology verkoopt zilveren sieraden met een edgy randje. Niet alleen ik ben helemaal gek op de sieraden van Fashionology, menig blogger, nationaal en internationaal wordt gespot met de Fashionology sieraden.



De kettingen zijn mijn favoriet en ik heb dan ook meerdere bestellingen geplaatst. De verzending is snel en netjes. Zo waren mijn items allemaal per stuk verpakt en hadden ze tijdens de feestdagen, hele leuke Fashionology postzegels! 

De verzendtijd bedraagt tussen de 3 en 4 dagen en je bestelling kan wereldwijd worden verzonden.

Kijk je mee naar mijn favorieten kettingen!?



Geschreven door: Mar

2 opmerkingen:


  1. Het lijkt wel of je minstens een maand vakantie hebt gehad.... wat veel heb je gemaakt.

    Vooral die laatste vind ik mooi zo bij elkaar: leuke combinatie van materialen en technieken en lekker stoer door het leer wat erbij zit.
    Vind meer
    Kindersieraden
    Kinderarmband

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...