Blog Update

Toen ik afgelopen jaar www.depoederdoos.com heb opgestart, zijn er meerdere meiden geweest die mee hebben geholpen bij het realiseren van de leuke artikelen over veel verschillende onderwerpen, onderverdeeld in thema's. Het concept was dat iedere schrijfster één thema dag zou verzorgen. Mijn taak was een soort van hoofdredactrice zijn en ik nam tevens het beauty gedeelte op mij. 

Maar door tijdgebrek bij iedereen zijn er enkele meiden helaas af moeten haken en het was moeilijk om nieuwe schrijfsters te vinden voor De Poederdoos aangezien het toch op vrijwillige basis is. En dit houdt in dat ik eigenlijk de laatste weken/maanden bijna al het werk op mij nam.

Een hele tijd heb ik nagedacht over hoe ik het concept van De Poederdoos zou kunnen aanpassen om weer plezier te kunnen hebben in mijn hobby en om jullie als lezeressen van dit blog ook leuke en interessante artikelen te bezorgen. Ik heb nu een nieuw concept voor De Poederdoos uitgewerkt. Dat brengt de volgende conclusie met zich mee: dat ik alleen en op eigen kracht verder ga met www.depoederdoos.com. 

Wat zullen jullie hiervan merken?
- Dat ik met name over beauty zal gaan schrijven, omdat dat toch mijn ding is.
- Momenteel is elke dag een ander thema, dat gaat niet meer werken helaas. Dus er komen wel thema's maar niet dag gebonden.
- Er zullen nieuwe rubrieken komen. Met één nieuwe rubriek hebben jullie al kennis gemaakt, namelijk "De Poederdoos vraagt".
- Mij lijkt het leuk om de artikelen allemaal een persoonlijk tintje te geven, dus dat ga ik ook doen.
- Ik streef ernaar om elke dag een nieuwe update te plaatsen
- De algemene informatie op de site zal zo spoedig mogelijk worden aangepast
- Er zal geen "Geschreven door:..." meer onder de artikelen staan, aangezien ik vanaf nu alle artikelen zelf schrijf

De veranderingen zullen jullie vanaf vandaag gaan merken en feedback of tips zijn natuurlijk altijd welkom!

Wat zou jij graag terug willen zien op De Poederdoos?

7 opmerkingen:

  1. Goed dat je nu op eigen kracht verder gaat en niet stopt! Heel veel succes, gaat je vast lukken =D Ik kijk uit naar je komende artikelen! Feedback/tip: in je zin vanaf nu af aan.... af is dubbelop, dus vanaf laten staan en de 2e af weg halen. Dan klopt de zin weer. Dat was het voor nu. Ik kan je feedback geven op komende artikelen zodra ik ze lees. Ik hou je site iig in de gaten =D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @fleursbeautytips
    Bedankt voor je reactie, ik heb de zin aangepast!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. goed van je!

    ik vind het erg leuk om op de poederdoos te kijken!

    nog even een off topic, wie heeft de laatste winactie gewonnen, was net iets te laat met mee doen, maar wil nog wel weten wie er won:P
    haha,

    Lieve groetjes, Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Anneke
    Er heeft een Laura gewonnen, maar de achternaam ga ik niet noemen uiteraard.
    In mei komt er weer een nieuwe winactie, dus nog eventjes geduld!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind die veranderingen die je noemt goed hoor! Het komt vast goed & zal met veel plezier blijven lezen! ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Iedereen
    Wat een leuke reacties allemaal zeg, ik ben erg blij dat jullie achter mijn keuze staan.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...